Wejdź a się przekonasz!!!

Nowości SUZUKI

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wejdź a się przekonasz!!! Strona Główna -> Motoryzacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateusz
Mistrzunio!
Mistrzunio!



Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Niechanowo

PostWysłany: Wto 19:16, 20 Mar 2007    Temat postu: Nowości SUZUKI

Super Sport
GSX-R1000 2007, 2006


» Kolorystyka

niebiesko-biały

czerwono-srebny

pomarańczowo-czarny



czarny-czarny mat



» Dane Techniczne
Typ silnika 4-suwowy, 4-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa 999 cm3
Średnica x skok tłoka 73,4 mm x 59 mm
Stopień sprężania 12,5:1
Moc maksymalna 185,1 KM przy 12000 obr/min (195 KM z SRAD)
Moment obrotowy 116,7 Nm przy 10000 obr/min
Układ zasilania wtrysk paliwa
Rozrusznik elektryczny
Skrzynia biegów 6-stopniowa
Prędkość maksymalna 295 km/h
Długość całkowita 2045 mm
Szerokość całkowita 720 mm
Wysokość całkowita 1130 mm
Rozstaw osi 1415 mm
Prześwit 125 mm
Wysokość siedzenia 810 mm
Masa suchego pojazdu 172 kg
Zawieszenie przód odwrócony widelec teleskopowy, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe, pełna regulacja napięcia wstępnego sprężyny, tłumienia siły dobicia i odbicia. regulacja szybko i wolno zmiennego układu tłumienia
Zawieszenie tył wahacz wleczony, tłumienie olejowe, pełna regulacja napięcia wstępnego sprężyny, tłumienia siły dobicia i odbicia. regulacja szybko i wolno zmiennego układu tłumienia
Hamulce przód / tył podwójny tarczowy / tarczowy
Opony Przód: 120/70 ZR17 M/C 58W
Tył: 190/50 ZR17 M/C 73W
Zbiornik paliwa 17,5 L
Norma czystości spalin EURO 3


Bandit 1250SA 2007

Nowość

Bandit 1250SA
Euro 3



» Kolorystyka

granatowy

czarny

czerwony
Bandit 650SA 2007

Nowość

Bandit 650SA
Euro 3



» Kolorystyka

niebieski
(YKY)
granatowy
(YLE)
czerowny
(YHL)


czarny
(YAY)


» Dane Techniczne
Typ silnika 4-suwowy, 4-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa 656 cm3
Średnica x skok tłoka 65,5 mm x 48,7 mm
Stopień sprężania 11,5:1
Moc maksymalna 85 KM przy 10500 obr/min
Moment obrotowy 61,5 Nm przy 8900 obr/min
Układ zasilania wtrysk paliwa
Rozrusznik elektryczny
Skrzynia biegów 6-stopniowa
Prędkość maksymalna 205 km/h
Długość całkowita 2130 mm
Szerokość całkowita 780 mm
Wysokość całkowita 1225 mm
Rozstaw osi 1470 mm
Prześwit 135 mm
Wysokość siedzenia regulowana 770/790 mm
Masa suchego pojazdu 222 kg
Zawieszenie przód widelec teleskopowy, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Zawieszenie tył wahacz wleczony, sprężyna spiralna, tłumienie olejowe, 7-stopniowa regulacja napięcia wstępnego sprężyny, 4-stopniowa regulacja tłumienia siły odbicia
Hamulce przód / tył podwójny tarczowy / tarczowy
Opony Przód: 120/70 ZR17 M/C 58W
Tył: 160/60 ZR17 M/C 69W
Zbiornik paliwa 19,0 L
Norma czystości spalin EURO 3



» Dane Techniczne
Typ silnika 4-suwowy, 4-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa 1255 cm3
Średnica x skok tłoka 79,0 mm x 64,0 mm
Stopień sprężania 10,5:1
Moc maksymalna 98 KM przy 7500 obr/min
Moment obrotowy 108 Nm przy 3700 obr/min
Układ zasilania wtrysk paliwa
Rozrusznik elektryczny
Skrzynia biegów 6-stopniowa
Prędkość maksymalna 230 km/h
Długość całkowita 2130 mm
Szerokość całkowita 790 mm
Wysokość całkowita 1235 mm
Rozstaw osi 1485 mm
Prześwit 135 mm
Wysokość siedzenia regulowana 785/805 mm
Masa suchego pojazdu 232 kg
Zawieszenie przód 43 mm widelec teleskopowy, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Zawieszenie tył wahacz wleczony, sprężyna spiralna, tłumienie olejowe, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i siły tłumienia
Hamulce przód / tył podwójny tarczowy / tarczowy
Opony Przód: 120/70 ZR17 M/C 58W
Tył: 180/55 ZR17 M/C 73W
Zbiornik paliwa 19,0 L
Norma czystości spalin EURO 3


Burgman 400 2007

Nowość
Euro 3
Immobilizer


» Kolorystyka

szary
(YHG)
czerwony
(YHL)
niebieski
(YKZ)



» Dane Techniczne
Typ silnika 4-suwowy, 1-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC, 4 zawory
Pojemność skokowa 400 cm3
Średnica x skok tłoka 81,0 mm x 77,6 mm
Stopień sprężania 11,2:1
Moc maksymalna 34 KM przy 7300 obr/min
Moment obrotowy 36,3 Nm przy 5800 obr/min
Układ zasilania wtrysk paliwa 38 mm
Rozrusznik elektryczny
Skrzynia biegów bezstopniowa przekładnia pasowa
Prędkość maksymalna 145 km/h
Długość całkowita 2270 mm
Szerokość całkowita 760 mm
Wysokość całkowita 1385 mm
Rozstaw osi 1585 mm
Prześwit 125 mm
Wysokość siedzenia 710 mm
Masa suchego pojazdu 199 kg
Zawieszenie przód 41 mm widelec teleskopowy, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe
Zawieszenie tył wahacz wleczony, sprężyna spiralna, tłumienie gazowo-olejowe, 7-stopniowa regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Hamulce przód / tył podwójny tarczowy / tarczowy
Opony Przód: 120/80-14 M/C 58S
Tył: 150/70-13 M/C 64S
Zbiornik paliwa 13,5 L
Norma czystości spalin EURO 3

Scooter
Burgman 200 2007

Nowość
Euro 3
Immobilizer


» Kolorystyka

grafitowy
(YMR)
czarny
(YAY)
srebny
(YD8)


niebieski
(YBA)


» Dane Techniczne
Typ silnika 4-suwowy, 1-cylindrowy, chłodzony cieczą, SOHC
Pojemność skokowa 200 cm3
Średnica x skok tłoka 69,0 mm x 53,4 mm
Stopień sprężania 11,0:1
Moc maksymalna 18,4 KM przy 8000 obr/min
Moment obrotowy 17 Nm przy 6000 obr/min
Układ zasilania wtrysk paliwa
Rozrusznik elektryczny
Skrzynia biegów bezstopniowa przekładnia pasowa
Prędkość maksymalna 120 km/h
Długość całkowita 2055 mm
Szerokość całkowita 740 mm
Wysokość całkowita 1240 mm
Rozstaw osi 1465 mm
Prześwit 130 mm
Wysokość siedzenia 735 mm
Masa suchego pojazdu 149 kg
Zawieszenie przód widelec teleskopowy, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe
Zawieszenie tył wahacz wleczony, sprężyna spiralna, tłumienie olejowe
Hamulce przód / tył tarczowy / tarczowy
Opony Przód: 110/90-13 M/C 56P
Tył: 130/70-12 62P
Zbiornik paliwa 11,0 L
Norma czystości spalin EURO 3

Więcej na na [link widoczny dla zalogowanych]

Co nowego w Suzuki

• 2007 • 2006 • 2005 • 2004
2007


Nowa Twarz marki SUZUKI

Jagna Marczułajtis ambasadorem pojazdów ATV oraz motocykli Suzuki w 2007 roku!

Jagna Marczułajtis czołowa zawodniczka światowego snowboardu i najbardziej utytułowana dama polskiej deski, kilkunastokrotna mistrzyni Polski, podwójna Mistrzyni Świata Juniorek, Mistrzyni i Wicemistrzyni Europy, olimpijka z Nagano oraz Igrzysk w Salt Lake City pełni rolę Ambasadora Marki Suzuki - czterokołowców i motocykli - w 2007 roku. Wizerunek Mistrzyni będzie obecny w materiałach promocyjnych i reklamowych oraz publikacjach prasowych oraz na stronach internetowych. Jako Ambasador Marki będzie uczestniczyła w najważniejszych wydarzeniach, spotkaniach i konferencjach związanych z promocją poszczególnych modeli ATV (All Terrain Vehicle) i motocykli.


"Bardzo się cieszę, że rozpoczęłam współprace z marką Suzuki, bo wiem, że jest to firma z przesłaniem i wieloletnią tradycją w produkowaniu czterokołowców i motocykli. Jestem dumna z tego, że będę reprezentować firmę o prawdziwie sportowym rodowodzie. Obok zimowych dyscyplin, motocykle i quady to moja wielka pasja. W tym roku będą miała możliwość poświęcić jej więcej czasu" - powiedziała Jagna Marczułajtis.




SWIFT - bądź z nami na wiosnę

Zapraszamy właścicieli Suzuki SWIFT (seria SF) na przegląd swojego auta przed nadejściem wiosny.

Prosimy o zapoznanie się z załączonym regulaminem akcji serwisowej.


RAJD NORWEGII - 1 RUNDA RAJDOWYCH MISTRZOSTW JUNIORÓW FIA
15 - 18 lutego 2007

Szwedzka załoga P-G Andersson / Jonas Andersson w samochodzie Suzuki Swift odniosła pewne zwycięstwo w pierwszej rundzie Rajdowych Mistrzostw Juniorów FIA (Junior Rally Championship czyli JRC) – Rajdzie Norwegii. Szwedzi prowadzili od pierwszego do ostatniego odcinka specjalnego, wygrywając po drodze 11 spośród 18 OS-ów. Już po pierwszym etapie rozegranym w piątek Andersson miał prawie 2 i pół minuty przewagi nad rywalami. W sobotę i w niedzielę z każdym OS-em powiększał przewagę. Na mecie pokonał najgroźniejszych rywali z ogromną przewagą 7 minut i 33 sekund. Andersson, czujący się znakomicie na ośnieżonych norweskich OS-ach był właściwie jedynym kierowcą, który pokonał trasę bez przygód.

Załoga kolejnego Swifta – Urmo Aava / Kuldar Sikk z Estonii stanęła na podium, zajmując trzecie miejsce. Aava nie ukończył pierwszego etapu po wypadnięciu z trasy i uszkodzeniu samochodu na OS 6, ale powrócił do rywalizacji w sobotę. Estończyk spisał się doskonale. Jechał bardzo szybko i odrobił znaczną część strat.

Inny Estończyk Jan Mölder z niemiecką pilotką Katrin Becker ukończył rajd na czwartej pozycji. Mölder miał realne szanse na podium, ale kłopoty z widocznością wskutek zaparowanej przedniej szyby w sobotnie popołudnie oznaczały stratę niemal 2 minut i spadek na 4 miejsce.

W klasyfikacji Rajdu Norwegii znaleźli się jeszcze dwaj kierowcy Swiftów. Litwin Vilius Rozukas zajął 11 miejsce, a Estończyk Aigar Pärs osiągnął metę na 12 pozycji. Obydwaj kierowcy wypadli z trasy już na OS 1 w piątek rano i ponieśli duże straty czasowe, ale w sobotę kontynuowali rajd dzięki systemowi SupeRally. Rozukas jechał już bez problemów, ale Pärs jeszcze dwukrotnie „odwiedzał” przydrożne bandy śnieżne, tracąc kolejne minuty w swym debiucie w rundzie JRC.

Charakterystyczne żółte samochody Suzuki Swift zdominowały rywalizację juniorów w Rajdzie Norwegii, wygrywając łącznie aż 16 z 18 odcinków specjalnych. Co najważniejsze, wszyscy kierowcy Swiftów pokonali trasę bez poważniejszych problemów technicznych, co świadczy o znakomitej niezawodności samochodów.

Rajd Norwegii był typowym rajdem zimowym. Trasa odcinków specjalnych wytyczona była przeważnie na leśnych duktach pokrytych śniegiem i lodem, otoczonych często śnieżnymi bandami. Samochody wyposażone były w charakterystyczne, bardzo wąskie opony z kolcami, zapewniające w takich warunkach znakomitą przyczepność, porównywalną z nawierzchniami szutrowymi.


Oto wypowiedzi kierowców zespołu po Rajdzie Norwegii

P-G Andersson (1 miejsce w klasyfikacji JRC): "To był fantastyczny rajd! Jazda w takiej imprezie to wielka frajda. Samochód spisał się idealnie. Szybko zdobyłem sporą przewagę nad rywalami. Ostatniego dnia chciałem już tylko dowieźć zwycięstwo do mety. Norweskie OS-y były niezwykle wymagające. W dodatku zawsze trudno jest jechać, prowadząc z dużą przewagą, gdy nie można nic więcej zyskać, za to tak łatwo jest wszystko stracić. Najważniejsze, że się udało, a tegoroczną rywalizację o tytuł mistrzowski rozpoczęliśmy z kompletem punktów!"

Urmo Aava (3 miejsce w klasyfikacji JRC): "Za nami bardzo trudny rajd. Nie mieliśmy szans na drugie miejsce, bo nasza strata po piątkowej przygodzie była zbyt duża, dlatego skupiliśmy się na obronie trzeciej pozycji, by zdobyć jak najwięcej punktów. Gdyby nie pech, jestem przekonany, że walczylibyśmy o zwycięstwo. Jestem bardzo zadowolony z punktów, które zdobyliśmy i wierzę, że będziemy walczyć o zwycięstwo w Portugalii."

A jak ocenił występ zespołu Suzuki w Norwegii jego szef Nobuhiro "Monster" Tajima?
"To był dla wszystkich wyjątkowo trudny i wymagający rajd. Nawet trzykrotny mistrz świata Sebastien Loeb dwukrotnie wypadł z trasy! W tych warunkach P-G Andersson znakomicie dał sobie radę i pewnie zwyciężył w klasyfikacji juniorów, a samochody Suzuki wygrały zdecydowanie najwięcej odcinków specjalnych. Dwa nasze pojazdy ukończyły rajd na podium. To naprawdę wspaniały rezultat!"

Następny rajd
Druga runda Rajdowych Mistrzostw Juniorów FIA (JRC) odbędzie się w Portugalii w dniach 29 marca – 1 kwietnia 2007. Odcinki specjalne Rajdu Portugalii zostały wytyczone na nawierzchniach szutrowych.

Rajd Norwegii
1 runda Rajdowych Mistrzostw Juniorów FIA
Klasyfikacja końcowa

1 P-G Andersson (Suzuki Swift) 3h49m37.9s
2 Patrick Sandell (Renault Clio) +7m33.7s
3 Urmo Aava (Suzuki Swift) +15m12.4s
4 Jan Molder (Suzuki Swift) +19m03.1s
5 Aaron Burkart (Citroen C2) +23m44.7s
6 Trond Gudbrand (Ford Fiesta) +28m26.0s
7 Andrea Cortinovis (Renault Clio) +29m25.0s
8 Shaun Gallagher (Citroen C2) +36m19.9s


Suzuki sponsorem FIS Mistrzostw Świata w Kombinacji Norweskiej - Sapporo 2007
Warszawa, 15 lutego 2007

Suzuki Motor Corporation jest sponsorem FIS Mistrzostw Świata w Kombinacji Norweskiej. Mistrzostwa odbędą się w Sapporo (Japonia), w terminie od 22 lutego do 4 marca 2007 (11 dni).

Mistrzostwa Świata w Kombinacji Norweskiej organizowane są co dwa lata przez Międzynarodową Federację Narciarską (FIS - "International Ski Federation", z siedzibą w Szwajcarii). W zawodach bierze udział czołówka światowych narciarzy, którzy wygrali zawody i eliminacje w swoich krajach.

Mistrzostwa w Sapporo, są pierwszymi w historii tej dyscypliny, które odbędą się w Azji i po raz pierwszy na świecie - na krytym stadionie (Sapporo Dome).

Suzuki będzie wspierać Mistrzostwa jako główny sponsor wydarzenia i dostarczy łącznie 50 samochodów "Grand Vitara" (japońska nazwa modelu Escudo) i SX4.


Suzuki poszerza zakres współpracy z marką Nissan w zakresie realizacji wzajemnych dostaw na macierzysty rynek japoński.
Warszawa, 25 stycznia 2007

22 stycznia br., Suzuki wprowadziło na rodzimy rynek 3-y rzędowy/8-o osobowy mini-van "Landy" (Nissan "Serena") dostarczany przez markę Nissan na zasadzie OEM (Orginal Equipment Manufacturing). Jednocześnie, Nissan wprowadził na rynek model "Pino" (Suzuki "Alto") - pojazd kategorii mini.

Wzajemna wymiana w zakresie realizacji dostaw oryginalnych produktów obu marek wynika z umowy o rozszerzeniu współpracy ogłoszonej w dniu 2 czerwca 2006 r. Obydwa modele są dostarczane wyłącznie na macierzysty rynek japoński. Powyższa współpraca przyniesie korzyści zarówno marce Suzuki jaki i Nissan. Obie marki wzmocnią swoją konkurencyjność poprzez obniżenie kosztów produkcji oraz umocnienie linii obydwu modeli w odpowiednich segmentach rynkowych.

Miesięczny plan sprzedaży:
Landy - 700 szt.
Pino - 2,500 szt.

Suzuki Landy: swoim obszernym wnętrzem zapewnia funkcjonalnością samochodu mini van, przy jednoczesnym zachowaniu niewielkich rozmiarów. Przesuwane drzwi po obu stronach samochodu zapewniają łatwe zajmowanie miejsca przez pasażerów na tylny rzędach siedzeń. Samochód wyposażony jest w 2 litrowy silnik, który oferuje odpowiednią moc w połączeniu z niewielkim zużyciem paliwa.


Sprzedaż samochodów Suzuki w Polsce w 2006 roku.
Warszawa, 3 stycznia 2007

Firma Suzuki Motor Poland w 2006 roku sprzedała 4019 samochodów, co stanowi wzrost o 46,5% w stosunku do sprzedaży z 2005 roku i tym samym zajęła 15 miejsce na liście najlepiej sprzedających się marek samochodowych. Udział rynkowy Suzuki na rynku polskim na koniec 2006 roku wyniósł 1,58% - wartość ta wzrosła w porównaniu do 2005 roku o 0,42 punkta.

"Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego wyniku sprzedaży w 2006 roku. Szczególnie dumni jesteśmy z faktu, że uzyskiwaliśmy udział rynkowy powyżej 2% w skali jednego miesiąca już od sierpnia ub. roku. W osiągnięciu takiego wyniku nie kryje się nic niezwykłego. Jako dystrybutor marki Suzuki w Polsce zrealizowaliśmy postawione sobie cele takie jak:

1. Rozwój i modernizacja sieci dealerskiej
2. Wprowadzenie na rynek nowoczesnych i konkurencyjnych modeli: SWIFT, GRAND VITARA i SX4
3. Wprowadzanie spójnej polityki marketingowej dla dobrze wyposażonych samochodów oferowanych w dobrej cenie przy użyciu hasła reklamowego - "Albo Suzuki, albo nic"
4. Podnoszenie jakości obsługi Klienta

Wszystko to dowodzi, że świadomość marki Suzuki na polskim rynku znacznie wzrosła, dzięki czemu klienci coraz częściej rozważają zakup naszych samochodów. Mamy nadzieję, że ta sytuacja będzie ulegała dalszemu polepszeniu w 2007 roku i dalszych latach" - powiedział Harumichi Uto, Prezes Zarządu Suzuki Motor Poland.

Sprzedaż samochodów w 2006 roku z podziałem na modele:


Zdjęcia na [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wejdź a się przekonasz!!! Strona Główna -> Motoryzacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Flower Power phpBB theme by Flowers Online.
Regulamin